Diskuse

  • Datum: 24.01.2021 Vložil: TOMASEK

    Titulek: VOZOVA

    simtov

  • Datum: 10.04.2014 Vložil: Admin

    Titulek: Konec hlasování

    Hlasování dnes bylo ukončeno. Drtivě vyhrál návrh č. 3, jehož autorem je wearts. Děkujeme všem za účast.

  • Datum: 10.04.2014 Vložil: jméno

    Titulek: 2 brány

    Spousta vozoven má 2 brány. Možná se vám to zdá zbytečné, ale až bude jedna zablokovaná, bude ta druhá k nezaplacení. Nejde o to mít dvě HLAVNÍ brány, ale jednu hlavní a jednu záložní. Ta sice nemusí být napojena tak ideálně (klidně objet půl vozovny), ale měla by být napojena alespoň nějak. Jak výjezd, tak vjezd.

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: Administrační team

    Titulek: Re: ...

    Možná, ale záloha být musí ;) To by potom při mimořádnostech parkovaly 14Tr v točce, ne?

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: anonym

    Titulek: Re: ...

    Ano přesně na co dvě brany ta horni bude jen jako založní a vyjezdy z ni budou zaslepeny nepotřebujeme dvě plně funkční brany

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: Anonymm

    Titulek: ...

    Na co 2 hlavní brány? Pro vjezd bohatě postačí 1, ber to i z hlediska reálu. Jedna proudová výhybka stojí cca 40000- 50000,- a jak je zřejmé, tak se ta 2. brána bude využívat minimálně.....

  • Datum: 17.04.2014 Vložil:

    Titulek: Re: Re: Re: Re: horní brána

    K čemu troleje, když máme dieselagregát? K čemu trolejbusy, když existují autobusy? Větší kravinu jsem ještě neslyšel. Co třeba 14 Tr? Tu budeš do vozovny tlačit?

  • Datum: 16.04.2014 Vložil: djst

    Titulek: Re: Re: Re: horní brána

    A co dieselagregát?

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: malackam

    Titulek: Re: horní brána

    To je mi ale kravina. Obě brány bych udělal normální, dal jsem hlas 2-jce. Nechápu ten důvod

  • Datum: 07.04.2014 Vložil:

    Titulek: Re: Re: horní brána

    při mimořádnostech se trolejbusy nedostanou do vozovny?

  • Datum: 07.04.2014 Vložil: novahospoda

    Titulek: Re: horní brána

    ano horní brána je jen záložní

  • Datum: 06.04.2014 Vložil:

    Titulek: horní brána

    2. návrh má jako jediný vjezd i výjezd pro trolejbusy horní bránou. Návrhy 1 a 3 mají jen výjezd. Takže se bude celá vozovna objíždět?

Přidat nový příspěvek

Příspěvek může být redukován administrátory (zkrácen nebo smazán úplně), a to bez předchozího upozornění. Prosíme, neosoučujte se navzájem. Děkujeme

Pomozte nám rozhodnout, jak by mělo vypadat trolejové vedení ve společné vozovně autobusů a trolejbusů na Evropské.

Pro běžný provoz vozovny bude sloužit hlavní brána (na pláncích vlevo dole). Horní brána bude sloužit jako záložní. Kryté stání bude mít 8 řad, do dílny povedou min. 3 trolejbusové stopy. Jedna stopa povede myčkou, druhá kolem ní.

Anketa

Jaký návrh se vám zdá nejlepší?

Celkový počet hlasů: 1116

(Výsledek ankety je pouze doporučením, nikoliv rozhodnutím o konečném stavu.)

Kontakt

Dopravní podnik Simtov

Vozovna Koprasy

D
 
CNG
 
MYČKA

© 2013 - 2021 Dopravní podnik Simtov. Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode