Příspěvek může být redukován administrátory (zkrácen nebo smazán úplně), a to bez předchozího upozornění. Prosíme, neosoučujte se navzájem. Děkujeme
Pomozte nám rozhodnout, jak by mělo vypadat trolejové vedení ve společné vozovně autobusů a trolejbusů na Evropské.
Pro běžný provoz vozovny bude sloužit hlavní brána (na pláncích vlevo dole). Horní brána bude sloužit jako záložní. Kryté stání bude mít 8 řad, do dílny povedou min. 3 trolejbusové stopy. Jedna stopa povede myčkou, druhá kolem ní.
Anketa
(Výsledek ankety je pouze doporučením, nikoliv rozhodnutím o konečném stavu.)
Diskuse
Titulek: VOZOVA
simtov
Odpovědět
Titulek: Konec hlasování
Hlasování dnes bylo ukončeno. Drtivě vyhrál návrh č. 3, jehož autorem je wearts. Děkujeme všem za účast.
Odpovědět
Titulek: 2 brány
Spousta vozoven má 2 brány. Možná se vám to zdá zbytečné, ale až bude jedna zablokovaná, bude ta druhá k nezaplacení. Nejde o to mít dvě HLAVNÍ brány, ale jednu hlavní a jednu záložní. Ta sice nemusí být napojena tak ideálně (klidně objet půl vozovny), ale měla by být napojena alespoň nějak. Jak výjezd, tak vjezd.
Odpovědět
Titulek: ...
Na co 2 hlavní brány? Pro vjezd bohatě postačí 1, ber to i z hlediska reálu. Jedna proudová výhybka stojí cca 40000- 50000,- a jak je zřejmé, tak se ta 2. brána bude využívat minimálně.....
Odpovědět
Titulek: Re: ...
Ano přesně na co dvě brany ta horni bude jen jako založní a vyjezdy z ni budou zaslepeny nepotřebujeme dvě plně funkční brany
Odpovědět
Titulek: Re: ...
Možná, ale záloha být musí ;) To by potom při mimořádnostech parkovaly 14Tr v točce, ne?
Odpovědět
Titulek: horní brána
2. návrh má jako jediný vjezd i výjezd pro trolejbusy horní bránou. Návrhy 1 a 3 mají jen výjezd. Takže se bude celá vozovna objíždět?
Odpovědět
Titulek: Re: horní brána
ano horní brána je jen záložní
Odpovědět
Titulek: Re: Re: horní brána
při mimořádnostech se trolejbusy nedostanou do vozovny?
Odpovědět
Titulek: Re: horní brána
To je mi ale kravina. Obě brány bych udělal normální, dal jsem hlas 2-jce. Nechápu ten důvod
Odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: horní brána
A co dieselagregát?
Odpovědět
Titulek: Re: Re: Re: Re: horní brána
K čemu troleje, když máme dieselagregát? K čemu trolejbusy, když existují autobusy? Větší kravinu jsem ještě neslyšel. Co třeba 14 Tr? Tu budeš do vozovny tlačit?
Odpovědět