Diskuse

  • Datum: 10.04.2014 Vložil: Admin

    Titulek: Konec hlasování

    Hlasování dnes bylo ukončeno. Drtivě vyhrál návrh č. 3, jehož autorem je wearts. Děkujeme všem za účast.

    Odpovědět

  • Datum: 10.04.2014 Vložil: jméno

    Titulek: 2 brány

    Spousta vozoven má 2 brány. Možná se vám to zdá zbytečné, ale až bude jedna zablokovaná, bude ta druhá k nezaplacení. Nejde o to mít dvě HLAVNÍ brány, ale jednu hlavní a jednu záložní. Ta sice nemusí být napojena tak ideálně (klidně objet půl vozovny), ale měla by být napojena alespoň nějak. Jak výjezd, tak vjezd.

    Odpovědět

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: Anonymm

    Titulek: ...

    Na co 2 hlavní brány? Pro vjezd bohatě postačí 1, ber to i z hlediska reálu. Jedna proudová výhybka stojí cca 40000- 50000,- a jak je zřejmé, tak se ta 2. brána bude využívat minimálně.....

    Odpovědět

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: anonym

    Titulek: Re: ...

    Ano přesně na co dvě brany ta horni bude jen jako založní a vyjezdy z ni budou zaslepeny nepotřebujeme dvě plně funkční brany

    Odpovědět

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: Administrační team

    Titulek: Re: ...

    Možná, ale záloha být musí ;) To by potom při mimořádnostech parkovaly 14Tr v točce, ne?

    Odpovědět

  • Datum: 06.04.2014 Vložil:

    Titulek: horní brána

    2. návrh má jako jediný vjezd i výjezd pro trolejbusy horní bránou. Návrhy 1 a 3 mají jen výjezd. Takže se bude celá vozovna objíždět?

    Odpovědět

  • Datum: 07.04.2014 Vložil: novahospoda

    Titulek: Re: horní brána

    ano horní brána je jen záložní

    Odpovědět

  • Datum: 07.04.2014 Vložil:

    Titulek: Re: Re: horní brána

    při mimořádnostech se trolejbusy nedostanou do vozovny?

    Odpovědět

  • Datum: 08.04.2014 Vložil: malackam

    Titulek: Re: horní brána

    To je mi ale kravina. Obě brány bych udělal normální, dal jsem hlas 2-jce. Nechápu ten důvod

    Odpovědět

  • Datum: 16.04.2014 Vložil: djst

    Titulek: Re: Re: Re: horní brána

    A co dieselagregát?

    Odpovědět

  • Datum: 17.04.2014 Vložil:

    Titulek: Re: Re: Re: Re: horní brána

    K čemu troleje, když máme dieselagregát? K čemu trolejbusy, když existují autobusy? Větší kravinu jsem ještě neslyšel. Co třeba 14 Tr? Tu budeš do vozovny tlačit?

    Odpovědět

Přidat nový příspěvek

Příspěvek může být redukován administrátory (zkrácen nebo smazán úplně), a to bez předchozího upozornění. Prosíme, neosoučujte se navzájem. Děkujeme

Pomozte nám rozhodnout, jak by mělo vypadat trolejové vedení ve společné vozovně autobusů a trolejbusů na Evropské.

Pro běžný provoz vozovny bude sloužit hlavní brána (na pláncích vlevo dole). Horní brána bude sloužit jako záložní. Kryté stání bude mít 8 řad, do dílny povedou min. 3 trolejbusové stopy. Jedna stopa povede myčkou, druhá kolem ní.

Anketa

Jaký návrh se vám zdá nejlepší?

Celkový počet hlasů: 222

(Výsledek ankety je pouze doporučením, nikoliv rozhodnutím o konečném stavu.)

Kontakt

Dopravní podnik Simtov

© 2013 - 2016 Dopravní podnik Simtov. Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode